Všeobecné obchodné podmienky
Úvodné ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a jeho klientmi pri poskytovaní služieb prostredníctvom webovej stránky www.virtually.sk.
Prevádzkovateľ
Natália Kubicová
Váhovce 383, 925 62 Váhovce, Slovenská republika
IČO: 56816570
DIČ: 1126655882
E-mail: info@virtually.sk
Dozorný orgán:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava
www.soi.sk
1. Definície
Služby – najmä podpora v oblasti administratívy, plánovania, komunikácie na sociálne siete, marketingu a iných dohodnutých činností.
Klient – fyzická alebo právnická osoba, ktorá si služby objednáva.
Zmluva – dohoda o poskytnutí služieb medzi poskytovateľom a klientom.
2. Práva a povinnosti dodávateľa a kupujúceho
2.1 Práva a povinnosti dodávateľa
-
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednané služby s odbornou starostlivosťou, v dohodnutom rozsahu a termínoch.
-
Dodávateľ má právo odmietnuť alebo prerušiť poskytovanie služieb v prípade nepravdivých údajov zo strany klienta, nekomunikácie alebo nedodržania platobných podmienok.
-
Dodávateľ má právo na odmenu v dohodnutej výške za riadne poskytnuté služby.
-
Dodávateľ má povinnosť chrániť dôverné informácie a osobné údaje klienta v súlade s platnou legislatívou.
2.2 Práva a povinnosti kupujúceho (klienta)
-
Kupujúci má právo na riadne poskytnutie objednaných služieb v dohodnutom rozsahu a kvalite.
-
Kupujúci je povinný dodať všetky potrebné podklady a informácie, ktoré sú potrebné na riadne poskytovanie služieb.
-
Kupujúci je povinný zaplatiť dohodnutú cenu v lehote splatnosti uvedenej na faktúre alebo v zmluvných podmienkach.
-
Kupujúci má povinnosť správať sa voči dodávateľovi slušne a profesionálne a komunikovať prípadné zmeny či potreby včas.
3. Uzavretie zmluvy a technické kroky
3.1 Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára medzi kupujúcim a dodávateľom na základe vyplnenia a odoslania objednávkového formulára alebo rezervácie služby cez kalendár na webovej stránke www.virtually.sk, alebo prostredníctvom emailu.
3.2 Odoslaním záväznej objednávky (kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“ alebo „Zaplatiť“) kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.
3.3 Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku. Kópia zmluvy nie je archivovaná, kupujúci však dostáva potvrdenie objednávky e-mailom.
3.4 Kupujúci je povinný uviesť pravdivé a aktuálne údaje, ktoré sú potrebné na vybavenie objednávky.
3.5 Poskytovateľ si vyhradzuje právo objednávku odmietnuť.
4. Záväznosť objednávky
4.1 Odoslanie objednávky sa považuje za záväzný návrh na uzavretie zmluvy. Zmluvný vzťah vzniká okamihom doručenia potvrdenia objednávky zo strany dodávateľa.
4.2 V prípade rezervácie termínu cez online kalendár je rezervácia platná až po písomnom potvrdení termínu dodávateľom.
5. Cena a platobné podmienky
5.1 Cena služieb je stanovená na webovej stránke alebo dohodnutá individuálne vystavením cenovej ponuky.
5.2 Klient môže cenu uhradiť prevodom na účet alebo platobnou kartou prostredníctvom zabezpečeného platobného systému na webovej stránke.
5.3 Po úhrade bude klientovi vystavený daňový doklad (faktúra).
6. Dodanie služieb
6.1 Služby sú poskytované výhradne na diaľku (online), prostredníctvom e-mailu, videohovoru alebo iného spôsobu komunikácie.
6.2 Termíny a spôsob dodania služieb sú dohodnuté individuálne.
7. Odstúpenie od zmluvy
7.1 Kupujúci – spotrebiteľ má podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa jej uzavretia.
7.2 V prípade služieb, ktoré sú na základe výslovnej žiadosti kupujúceho začaté poskytovať pred uplynutím lehoty na odstúpenie, sa kupujúci vzdáva práva na odstúpenie od zmluvy (§ 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z.).
7.3 Odstúpenie od zmluvy je možné vykonať elektronicky zaslaním oznámenia na e-mail: info@virtually.sk alebo poštou na adresu sídla dodávateľa.
8. Riešenie sporov
8.1 V prípade, že medzi dodávateľom a kupujúcim vznikne spor, strany sa zaväzujú najskôr pokúsiť o jeho mimosúdne riešenie dohodou.
8.2 Ak sa spor nepodarí vyriešiť dohodou, je oprávnený rozhodovať tento spor príslušný všeobecný súd v Slovenskej republike podľa sídla dodávateľa.
8.3 Kupujúci (spotrebiteľ) má v prípade nespokojnosti právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov (napr. Slovenská obchodná inšpekcia – www.soi.sk).
9. Reklamácie
Viď: Reklamačný poriadok
10. Ochrana osobných údajov
10.1 Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje klienta v súlade s nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018 Z. z.
10.2 Podrobnosti sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov zverejnených na webovej stránke.
11. Záverečné ustanovenia
11.1 Tieto VOP sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia na webovej stránke.
11.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky kedykoľvek upraviť.
11.3 Právne vzťahy, ktoré nie sú výslovne upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a EÚ.
11.4 V prípade sporov sa zmluvné strany zaväzujú riešiť ich prednostne dohodou.
Posledná aktualizácia: 4.5.2025