Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky, za ktorých môže zákazník uplatniť reklamáciu na poskytnuté služby a stanovuje postup pri vybavovaní reklamácie.
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetky služby poskytované prevádzkovateľom (ďalej len „poskytovateľ“) zákazníkom (ďalej len „zákazník“).
1.2. Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti poskytovateľa a zákazníka v prípade reklamácie poskytnutých služieb.
2. Prevádzkovateľ:
Natália Kubicová
Váhovce 383, 925 62 Váhovce, Slovensko
IČO: 56816570
DIČ: 1126655882
E-mail: info@virtually.sk
3. Predmet reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť v prípade:
-
Nedodržania dohodnutého obsahu služby – ak služba nebola poskytnutá v dohodnutom rozsahu.
-
Chyby alebo vady služby – ak služba nebola vykonaná podľa dohodnutého plánu alebo zlyhala v dohodnutom termíne.
4. Postup pri podaní reklamácie
4.1. Reklamáciu je možné uplatniť do 7 kalendárnych dní od poskytnutia služby.
4.2. Reklamáciu je potrebné zaslať prostredníctvom e-mailu na adresu: info@virtually.sk
4.3. Reklamácia musí obsahovať nasledovné informácie:
-
Meno a priezvisko zákazníka.
-
Dátum objednávky alebo poskytnutia služby.
-
Podrobný popis problému alebo dôvod reklamácie.
-
Požiadavku na spôsob vyriešenia reklamácie (napr. poskytnutie náhradnej služby, vrátenie peňazí).
5. Riešenie reklamácie
5.1. Po obdržaní reklamácie poskytovateľ informuje zákazníka o prijatí reklamácie a termíne, kedy bude reklamácia vyriešená. Na vyriešenie reklamácie si poskytovateľ vyhradzuje 14 dní od obdržania reklamácie.
5.2. V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, poskytovateľ ponúkne zákazníkovi jednu z nasledovných možností:
-
Poskytnutie náhradnej služby – v prípade, že služba nebola poskytnutá v dohodnutom rozsahu, poskytovateľ ponúkne náhradné plnenie služby.
-
Vrátenie peňazí – ak poskytnutie náhradnej služby nie je možné alebo ak si zákazník neželá náhradné plnenie, poskytovateľ vráti zákazníkovi sumu za službu do 14 dní od vybavenia reklamácie.
6. Vylúčenie zodpovednosti
6.1. Reklamácia nie je možná v prípade:
-
Ak došlo k problémom alebo nezhodám spôsobeným nesprávnym alebo neúplným poskytnutím informácií zo strany zákazníka.
-
Ak zodpovednosť za problém alebo vadu spočíva v externých faktoroch, na ktoré poskytovateľ nemá vplyv, ako sú technické problémy na strane zákazníka (napr. pripojenie k internetu).
7. Záverečné ustanovenia
7.1. Tento reklamačný poriadok je platný pre všetky služby poskytované prevádzkovateľom a je záväzný pre všetkých zákazníkov.
7.2. Reklamácie sa vybavujú v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Posledná aktualizácia: 4.5.2025